دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 تير 1398 - 18:25
جوکار در گفتگو با آنا:

14 کاروان از دانشگاهیان استان فارس عازم سفر معنوی عتبات خواهند شد

مدیر اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان فارس گفت: 560 نفر از دانشگاهیان این استان در قالب 14 کاروان، در تابستان امسال عازم سفر معنوی عتبات عالیات می‌شوند.
کد خبر : 401702
AG5J9762 [2000x1333].JPG

حکیمه جوکار در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در رابطه با آخرین اخبار ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان فارس گفت: 560 نفر از دانشگاهیان این استان در قالب 14 کاروان، در تابستان امسال عازم سفر معنوی عتبات عالیات خواهند شد. 12 کاروان هوایی و دو کاروان زمینی است. کاروان‌ها اغلب 40 نفره است که البته شاید در برخی کاروان‌ها افراد کمتری حضور داشته باشند.


وی تصریح کرد: اولین اعزام استان فارس 28 تیرماه جاری شروع خواهد شد و تا 14 مهرماه امسال اعزام‌ها به‌صورت مداوم و هفتگی ادامه خواهد یافت. اعزام اول در روز جمعه 28 تیرماه به‌صورت زمینی است و آخرین اعزام زمینی هم هفتم شهریورماه خواهد بود. پروازها از فرودگاه شیراز انجام می‌شود و کاروان‌های زمینی هم از مرز شلمچه عازم نجف اشرف خواهند شد.


مدیر اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان فارس خاطرنشان کرد: همایش قبل از سفر ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان فارس در روز چهارشنبه 12 تیرماه ساعت 16:30 در تالار حکمت دانشکده حقوق دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد. علاوه بر این یک جلسه آموزشی و توجیهی کاروان‌های دانشگاهی، حدود یک هفته قبل از سفر برگزار خواهد شد؛ که بایدها، نبایدها و نکات لازم و ضروری سفر توسط مدیر کاروان و همچنین نکات معرفتی و معنوی سفر و برنامه‌های مذهبی و فرهنگی طول سفر توسط روحانی کاروان ارائه می‌شود.


جوکار بیان کرد: برنامه‌های مشترکی برای تمامی کاروان‌های دانشگاهی توسط بعثه مقام معظم رهبری و همچنین ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در طول سفر اجرا خواهد شد که می‌توان به همایش‌های «أحلی من‌العسل» در کربلا اشاره کرد.


انتهای پیام/4126/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته